Beneficiile parfumarii in salile de sport
- Asocieri olfactive involuntare
Diversitatea aromelor ne permite sa alegem parfumul in functie de specificul activitatii desfasurate. Intrucat mirosul este legat de memorie, clientii isi vor aminti multa vreme experientele placute prin asocierea involuntara dintre parfum si ceea ce vad sau ating.
- Cresterea gradului de confort
Asocierea intre mirosul placut si scopul vizitei, face ca timpul petrecut in sala de sport sa lie o experienta placuta, cu efect indelungat asupra memoriei. In acest let clientii vor reveni cu placere sau vor face recomandari pozitive despre timpul petrecut in acea locatie.
- lmpresii multisenzoriale
De ce este important parfumul? Studiile au aratat ca 75% dintre emotii sunt create de miros, deci este instrumentul perfect in marketing ce permite creearea unui dialog cu clientul.
Implementarea parfumurilor profesionale aduce beneficii majore: creste actractivitatea fata de ambient, influenteaza pozitiv perceptia asupra serviciilor, creeaza legaturi intre parfum si brand, facandu-I mai usor de recunoscut.
De asemenea atmosfera in spatiile parfumate devine mult mai placuta, stimularea memoriei influenteaza decizia de a reveni si genereaza trafic si animatie in interiorul salilor de sport.
Dupa vedere, mirosul este cel mai important dintre toate cele cinci simturi ale noastre.
Capacitatea olfactiva a unei femei este mai puternica comparativa cu a unui barbat.
Toti beneficiem de propria identitate olfactica (miros), acesta putand fi catalogat ca o amprenta.
Starea de spirit se imbunatateste cu pana la 40% atunci cand suntem expusi la arome placute.
5% din emotiile noastre sunt declansate de miros.
Erorile de concentrare au lost reduse cu pana la 54% atunci cand se folosesc parfumuri de lamaie/citrice.
Ce gandesc clientii cu privire la parfumarea profesionala
35% dintre clienti spun ca mirosul este primul lucru pe care Ie atrage atentia atunci cand intra intr-un centru comercial.
S-a confirmat faptul ca sunt de 35 de ori mai multe sanse ca un client sa-si aminteasca un miros decat ceea ce aude, vede sau atinge.
In salile aromatizate, clientii pot petrece cu pana la 45% mai mult timp decat in cele nearomatiza- te, fara a creste gradul de disconfort
Aromatizarea ajuta la imbunatatirea memoriei de identificare a brand-ului si duce la fidelizarea clientilor.